Loquo!


Igår kom Anton hem, ikväll kommer Ronak och på tisdagmorgon kommer...DA DA DA DA JENS VENDÈLLE!!!
WOOOHOOO

Det mina vänner det är lycka det!
Kan ni förstå hur mycket en Casey har längtat?


Idag ska jag iväg och kolla på en lägenhet som några vänner till mig kanske ska hyra under sin vistelse här.

Så jag tänkte bara tipsa alla er Barcelona sugna läsare om den bästa hemsidan för att hitta semester och permanent boende i den bästa av de bästa städer (Barcelona)

Hemsidan heter loquo.
När ni väl kommit in så klickar ni er bara fram till det ni söker.
Det här är en av anledningarna till att livet i BCN är så underbart, allting är så enkelt, hitta jobb, hitta bostad, hitta vänner mm.
Det ända som är svårt är att hitta riktigt bra vintage butiker och att inte bränna sig i solen.

Nu måste en hoppa i duchen och seden bege sig iväg till gatan bredvid för lite lägenhets visning...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0