Åhhhh gode gud i himmelen hör min ateistiskabön!


Igår var jag, Ronak, Kimberly och en ny vän som heter Stephanie ute för att fira Kim som är färdig med sina studier.
Vi var på ett grymt ställe som heter Moog, långt borta från dräggiga turister (som alltid råkar vara svenskar)
Moog kan vara ett av mina nya favorit ställen, grymt bra musik, jätte trevlig personal och sen är det nära hem också. Skönt att kunna promenera hem.

Men idag mår jag självklart som jag förtjänar...snälla gode gud hjälp mig att bli människa igen pliiis.

Jag tyckte att jag var jätte duktig som fotade en massa, men idag när jag kollade på bilderna blev det väldigt tydligt för mig att jag inte var vid mina sinnens fulla bruk under kvällensgång.
Well well det lilla som går att lägga upp på en vuxenblogg får ni se här....

                         

                        

                        

                        

                        


         Efeter att Moog hade stängt nånstans där vid 5 tiden lallade vi runt och bara hade det roligt 
         med lite nufunna vänner, utanför vårt hem hade ett gäng människor en liten gatufest som vi joinade och  
         och njöt av tills polisen kom och förstöde alltihopa.

                        

                         

                          Sedan gick vi hem och kollade på family guy i vanlig ordning!
                         Peter är min bästis i världen.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0