welcome to the zoo


Ibland kan jag verkligen stanna upp och fråga mig själv vad fan jag håller på med..
Hur hamnade jag här egentligen?

Som för några dagar sen när vi allihopa var på en fest för skatemärket Zoo york.
Vad fan gjorde jag där?  Jag gick omkring och minglade och låsades veta allt om märket och skateliv mm.

Hahahahaha man kastas verkligen mellan olika världa här i livet.
Men det är ju också det som gör livet så fantastisk.


                    Brian från Zoo york med Anton
                  
 
                  Jens hann landa och var sen tvungen att springa iväg med oss till festen.
                  

                  
 
                  

                  

                  

                  

                  

                  

                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0