klump i magen.

Vet ni vad det värsta med Anton är? Jo att han är på turne hela tiden.
Så fort jag har vant mig vid att ha honom hemma så åker han igen :(


        

Och det känns nästan som att det är fel av mig att deppa, sakna och längta, för att Anton är en kille och jag är en tjej och om man är en gift tjej ska man inte sakna nån annan kille.
Jag får jämt frågan om det är nått mellan mig och han eller han och Ronak, som att killar och tjejer inte kan vara vänner, kramas, pussas, liggaskeden, älska varandra till döds men inte vara kära.

Det är som att min saknad inte är ligitim, det är som att den ända jag får sakna är Jens.

Hur kan man tro att ett hjärta bara har rum för en person och att man bara kan älska en person?

Sanningen är den att varje vecka utsätts jag för en hejdå Anton klump i magen. 
Och det mina vänner gör inte klumpen som alltid finns där för att jag saknar Jens eller Seppi eller min familj mindre eller större eller viktigare.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0