en enkät som jag har snott av Margret som har snott den av nån annan



Vad heter du? Casey Vendélle

Vart bor du? Paral-lel (Barcelona)

Trivs du där?
aldrig trivts bättre

Brukar du läsa horoskop? njä..ibland kanske

Har du körkort?
Nej.

Äger du några Converseskor?
Japp. Ett par röda i läder som jag har ägt i snart 10 år (på riktigt)

Favoritdjur? Alla djur utom människan.

Vad spenderar du dina pengar på? klänningar, hattar, solglasögon, ost, vin och avokado

Senaste konserten? nått Catalanskt indie rock band uppe i mont juic i lördags (bilder kommer)

Festar du mycket? livet är en fest och jag är heders gäst

Sprit, cider, vin eller öl? vin och en och annan drink

Brukar du bli för full? Nej

Antal kuddar i sängen?
beror på hur många som ska sova där för natten..

Kan du baka bullar?
ja

Har du varit med i scouterna?
Nej.

Bläck eller blyerts?
Bläck.

McDonald’s eller Burger King? McDonald's.

Är du allergiskt mot något? Annanas, bi-sting, gräs, pollen ,damm och vissa sorters mattor

Äger du ett busskort? I do.

Hur ser du ut idag? För krulligt saltvattenshår, blommig klänning och så lite tröttis ögon som extra krydda.

Nästa mål i ditt liv? fixa ett livsviktigt projekt med B.A.R.

Vad såg du senast på tv? shit jag minns inte ens  sista gången jag kollade på TV.
Räknas family guy på datorn?

Hur svarar du i mobilen? "Casey"

Vem ringde du senast? Jens

Vad sa den du ringde? Att han var på promenad i mont juic med mamma och Amir och att vi skulle ses hemma sen för att gå ut och äta, och sen lite puss puss älskling

Antal timmar sömn inatt? 2-4 (lider av insomnia)

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej. Men om jag drömmer att jag är kär i någon brukar jag faktiskt bli kär i personen IRL sen.

Är du ensam nu: Nej

Vill du gifta dig: Done!

Vill du ha barn: nej (eller jag tror inte det)

FAVORIT...

Rum i huset: Balkongen

Månad: sommar månaderna

Sten: morganit som stenen i min förlovningsring

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...

Gråtit: Ja.

Köpt någonting: Ja.

Varit sjuk: nej

Sjungit: Ja

Sagt “Jag Älskar Dig”: Ja.

Velat säga till några att du älskar dem:
Ja

Träffat nån ny person: Ja, jag bor i Barcelona det går inte att udvika nytt folk.

Saknat någon: Ja. (Seppi)

Kramat någon: Ja.
 

SENASTE...

Låt du hörde: old fashioned morphine (Jolie Holland)

Film du såg: Ali är på i bakrunden just nu.

Drink du köpte: Mojito

Sak du stal: ett tuggumi paket

Mat du åt: indisk

Gången du åt en korv: jag åt en vegansk korvmacka för ca 2 månader sen.

FÖRSTA
...

Första bästa kompis: Ronak (träffades för 23-24 år sen)

Första inhandlade skiva: Lambada

Första förälskelse: Johan Mustelin (i ettan på lågstadiet)

Första piercing/tatuering: naveln (såklart) jag var 15 år

Första fiende: En ond tjej som bodde granne med mig och Seppi när vi var små och bodde i Turkiet för ca 20 år sen

SENASTE...

Senaste människa du slog: va? jag slåss aldrig

Senaste stora bussresa: räknas ca 40 mins bussfärd till parc guell?

Senaste dusch: För längesen

Senaste irritation: Jens (love hurts and bugs you)

Senaste glass: igår (mariekexglass)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0