Trettondagsafton!


Hej fina vänner.
Jag hoppas verkligen att eran dag har varit minst lika mysig som min.



Först träffade jag upp min kära make på lunch och sedan en fika på vetekatten.

En sån här fin bakelse som ser ut som en yppig liten tutte åt jag.
vitchoklad och hallonkräm mums mums...



Sen drack jag det godaste teet jag druckit på länge.
vanilj,kanel,ingefära och apelsin (vetekattens egna blandning)



Och så här ruffsig var jag i håret...



Sen åkte Jens hem och jag mötte upp Suvi för att promenera vidare hem till Irma
som bor i Theas lägenhet ett tag medans Thea bor i London.



Hos Irma samlades fina vänner för att avnjuta en mysig middag
(p.s: det är verken Irma eller Thea som har valt ut den här horribla Guccitapeten)




Irma hade lagat en massa gott....







Det snackades sexuellaerövringar, förhållanden, barn och annat intressant....



Sen flyttade vi oss till vardagsrummet, där vi drack min nya favorit,
ÄPPELVIN det smakar äppelkaka och är livsfarligt för det slinker ner som saft.
Vilket också kan förklara varför jag spillde så mycket (förlåt Irma)



Och sen åt vi rabarberpaj med glass och popiga munkar.




Och nu ska jag krypa tätt in till Jens och sova gott ...
God natt fina vänner....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0