dagens tips.


Ni har ju fått läsa lite om mina bravader med min nyfunna vän och kollega Desirée. Desirée Larsson.
Fröken Larsson och jag har mer gemensamt än vad som får plats här på bloggen.

Men lite kort kan jag ju berätta att vi dagligen förenas av att vi jobbar nedsjunkna i varsin soffa i loungen på kontoret.
Från våra soffor jobbar vi hårt och skrattar hårt.
Så hårt att vi numera har fått samlings namnet Daisy.
Med andra ord har jag hittat min perfekta partner i crime.

Fröken Larsson är inte bara klok och trevlig och snygg och allt sånt där, hon skriver himla bra också.
Därför tycker jag att ni ska kolla in hennes splitternya blogg.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0