Bröllops inspiration.



Engång i tiden var ju det här en bröllopsblogg.
Sen blev jag gift och fick stressångest så fort det pratades bröllop.
Nja riktigt så illa var det kanske inte, men intresset för bröllopsfrossa dog ju ut isamband med att jag blev gift
och inte längre planerade bröllop själv.

Men nu när det sakta sakta ska våras så vet jag ju att många får bröllopsfeber.

Och för alla er som går bröllopstankar (och alla andra) kommer här lite inspiration.



Jag älskar pastellerna och den stora härliga rosetten.

lace wedding dress

bride with big bow

Han kläder är också jätte fina, men jag måste säga att jag inte tycker att han matchar riktigt 100%
Men fin e han.

winter bride and groom

winter bride and groom white balloons

Extra poäng för buketten som gjord av kottar

pinecone bouquet

bride in the snow

bride with big white bow in hair

lace doilies on chair

Jag vet att jag jämt tjatar om det! MEN det är verkligen alltid detaljerna som gör helheten.
Kolla bara in alla kreativa detaljer här.
Passar så fint in till årstiden.

winter dessert table outdoorbirch cake stand

bride and groom outdoor winter reception

winter rustic reception table

Den här klänningen skille jag gärna ha haft i min garderob.

winter couple sledding

red dress bride snow


Fantastiskt fina och enkla bilder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0