DRÖMKÅKEN



Jag har seriöst hittat the LOVE of my life.
Det kom till mig i form av en lägenhet för ändast 10 miljoner kronor.

Kolla in dem här bilderna och dröm dig bort en stund.



Jag har redan börjat dekorera lägenheten i min fantasi









Förstår ni vilka undervärk i planeravägar jag hade kunnat åstakomma här?











Det finns nog ingen som älskar att basta lika mycket som Jens.
Och jag vill ge honom allt han önskar






Om du har jätte mycket bättre ekonomi än vad jag har så tycker jag att du ska köpa den här drömkåken på Borgargatan (södermalm).
175 m². 4 rum och kök kan bli din om du går in här och budar.
OM du köper den kan jag snälla snälla snälla få komma på balkongfest i sommar?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0