what?


Men ska inte säga nått elakt om sina medsystrar jag vet det!
Det jag kommer att skriva nu har ingenting personligt med Helena Seger att göra.
Det är emot ELLE och deras brist på sinne för mode.

Varför åhhh varför gick priset för bäst klädda kvinna gick till Helena Seger på årets ELLE gala.

Förlåt mig alla mina läsare om det här uppfattas som elakt, det är inte alls min mening.

Helena ser ut som en vanlig rik djurholmsmorsa inget fel på det, men moderiktig är hon ju inte, verken hon eller henns kläder osar någonting annat än kostsamt och platt.
Med andra ord ingen kreativitet, ingen kännsla för det där lilla extra, ingen personlighet, INGENTINNG ALLS bara dyrt!
Mode är konst och konsten ska man ha respekt för och hylla.


Malibu Barbie i ett soffodral?


Svarta illasittande Jeans och en ful "party" topp
Det är verken speciellt eller intressant.
Och då är ändå svart min favorit färg!


Det här är så fult så jag blir arg.
p.s:
läderdetaljerna på jensen som färgmatchar jackan
är så groteska men jag gillar att henns gylf är öppen.
Det är faktiskt lite coolt!


Det här är ju inte fult, mn det är ju inte heller ett dugg kreativt,
Det är bara alldagligt och tråkigt.



Vad hände med att hylla kreativiteten och fritänkandet?

Jag är på riktigt besviken. Fast vad kan man förvänta sig av en tidning som ELLE?


Kommentarer
Linnea

Jag måste bara säga att du verkar vara en så himla sympatisk och bra person ("Men ska inte säga nått elakt om sina medsystrar jag vet det!"). En som är lätt att tycka om! Din blogg är lite av en frizon om man vill komma bort från kalla/ hårda/ cyniska/ elaka bloggar.

2011-01-17 @ 11:05:00
URL: http://llowejko.wordpress.com
Casey

Åh Linnea vad du är fin. Tack!

Du förstår inte hur glad du just har gjort mig!

2011-01-17 @ 14:45:41
Peea

Jag håller med Linnea! du är så mysig.

2011-01-17 @ 14:50:14
Emma

Hur gamla är dessa bilder egentligen? Och jag tror inte att det var dessa bilder som dem baserade priset på..

2011-01-19 @ 13:11:55
URL: http://tightenup.blogg.se/
Casey

Det här är bilderna som både aftonbladet och Elle själva har lagt ut i sina artiklar om priset.

2011-01-19 @ 14:07:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0