4 sthlms tips just nu.



Bästa shoppingen just nu

Humana secondhand

Odengatan 33

Jag hittar alltid fina kläder på humana där emot tycker jag inte att priserna är super bra.
Men nu har dem en grym rea på G



Imorgon kommer alla kläder att kosta 30 kr
om en vecka kommer dem kosta 20kr
och om två veckor 10kr

Jag hittade två jätte fina klänningar en fin kavaj som jag visar er en anna gång.


Bikbok

På senaste tiden har Bikbok varit en av få butikskedjor jag alltid räknar med.
Och just nu har dem halva priset på rea priset.
Förutom en grym rea har dem fått en ett par galet snygga byxor.







Dem sitter som ett smäck och jag kommer nog sporta mina redan imorgon.

Även den här klänningen väcker ha begär




Bästa fik/restaurang just nu

Kala, kalla, moderna fik är inte nått för mig.
Just nu vill jag byta ut megamuffinsen mot välbakade smörigabullar.
Enkelt men med fina råvaror.
Suvi som har bra åh så super bra smak tipsar om


Konditori kalaskransen
Svandammsvägen 17, 12635 Hägersten
(
Suvis tips)

Kala, kalla, moderna fik är inte nått för mig.
Just nu vill jag byta ut megamuffinsen mot välbakade smörigabullar.
Enkelt men med fina råvaror.


               


Godast är Semlorna, smörgåsarna, och kardemummatoscabullarna.


FOOD

Runebergsgatan 1
114 29, Stockholm
 
Redan kl 10 på luktar det underbart här.
Ni bara måste luncha eller middaga här.
Det finns nog ingen som har nått dåligt att säga om Food.

Gissa om jag längtar till sommaren och deras fina uteservering

(glöm inte att hälsa från Casey)

        
                









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0