RIP


Hej vänner!

Några av er har skrivit och frågat vad det är som har hänt.
Det är ingen hemlighet och det har heller inget att göra med mig och Jens.

Det otroligt sorgliga som har hänt är att min moster som under 4 år har försökt bekämpa en elakartad
hjärntumör nu har lämnat oss.



                        


Henns bortgång kom inte som en shock men likförbannat gör det fruktansvärt ont.
Speciellt för att jag inte klarar av att se min mamma ledsen.

Men livet går vidare, och jag tröstar mig med att min moster Mina inte behöver lida längre.




Kommentarer
Nina

va tråkigt gumman=( hälsa din mamma!Puss//Nina

2011-01-10 @ 20:21:57
Anonym

Tack hjärtat. Det betyder så mycket.

Jag åker ner till Lund snart...synd att det inte är för nått lite trevligare

2011-01-10 @ 20:53:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0