the first day of my job



                              Slut på min första riktiga dag på Nöjesguiden.
                              Det har varit en helt otrolig dag.
                              Mina arbetskamrater verkar så genuint trevliga och välkomnande.
                              Äntligen en arbetsplats där folk inte bara går omkring och är bittra.

                                         


                                          Nu är jag så trött så jag tror att jag svimmar....




Kommentarer
Seb

enjoy!

2011-01-11 @ 10:45:55
Casey

merci love! come and visit soon.

2011-01-18 @ 09:15:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0