Sephora


Sephora är en av mina absoluta favorit affärer.
Jag vet egentligen inte varför, kanske för att jag upptäkte det på världens bästa Paris resa med Seppi, kanske för att jag gick till Sephora i Barcelona dem dagarna då jag kännde mig deppig eller bara för att jag innerstinne är en produkt junkie.




Jag förstår verkligen inte varför Sephora inte öppnar i sverige och jag tjatar om det ganska ofta, så ofta att Jens nu har googlat upp att dem kanske kommer att öppna en affär i Sverige innom två år.
(du kan läsa om det här)
TVÅ ÅR! ja jag vet, det är aplångtid men den som väntar på nått gott...

Fram tills dess får man nöja sig med Sephora på resan eller så får man nätashoppa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0