Madrid

Snart får jag seriöst spel.
Jag har suttit framför datorn (med undantag från en timmes lunch) och matat in intressanta sthlms ställen i snart 8 timmar.

Men om en liten stund ska jag samla ihop mitt pick o pack och åka hem till Seppi och mysa.
Har jag föresten berättat för er att hon kommer att flytta till Madrid på söndag och plugga där i 6 månader?
INTE KUL, kanske för henne men inte för mig! 
Jag vet att man ska glädjas åt sina vänner och så...men Jag kommer verkligen att sakna hemme varje dag!

Jag har iförsig redan bokat in en Madrid tripp i maj.
Lovely inte sant?



                    


Jag har faktiskt dumt nog aldrig varit i Madrid.



Kommentarer
Anonym

<3

2011-01-12 @ 22:28:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0