Hej mitt istappsland


Jag lovar er att mitt dåliga bloggande bara har att göra med det faktum att jag knapt har varit innomhus på hela dagen.
Från och med imorgon ska jag försöka blogga från jobbet när jag lite ledig tid.

Men men den här dagen beskrivs enkalst som: sthlm, hej jag heter Casey och kommer ifrån nöjesguiden och en hel del secondhandshoping på det.

Med andra ord har jag vandrat runt hela innerstan och insupit denna vinter-dödsfälla som vi kallar Sthlm.
Om man inte tittar var man går halkar man och bryter både armar och ben och om man inte kollar upp mot hustaken går man emot en säker istappsdöd.

         

Men det stoppade inte mig från att ta reda på whats hot and whats not i vår fina huvudstad!
Håll ut en liten sund för i nästa inlägg ska jag ge er mina bästa sthlms tips just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0