Festivalminnen


Vi satt ett gäng på jobbet och pratade om våra bästa konsertminnen.
Och jag fullkomligt fylldes av värme när jag kom att tänka på mitt bästa minne



Hultsfred 2002 jag var 17 år och upp över öronen festival förälskad i nån snubbe.
Och vi bara vi två gick på en Suede konsert tillsammans.
Och trängdes tillsammns och hånglade och skrålade med i alla låtarna.

Jag tappade bort min ena flippflopp och han fick bära mig ner till vattnet där vi satt och hörde Suede i bakrunden och allt var så där fantastiskt som det bara kan vara när man är på festival och när man är 17 år.

Just därför tycker jag att ni ska njuta av den här låten medans jag går på Lunch!

Suede – The Beautiful Ones





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0