det nya året....


Mitt nyårs löfte är det mest klichéartade någonsin.
Nämligen att jag ska ta bättre hand om mig själv.

Träna mer, vila mer, äta bättre mm.


                      

Jag känner verkligen att min kropp har börjat säga ifrån.

Det här året ska handla om att jag ska älska (med) mig själv.

Jag har tankat ner en massa franska barnböcker till min ipod eftersom mitt andra nyårslöfte är att bli ännu bättre på franska.

Och nu ska jag kombinera mina två löften genom att bege mig till gymet för ett långt och härligt träningspass samtidigt som jag ska lyssna på " Martine petite maman"

Men först ska jag avnjuta en liten Jens middag.....



Kommentarer
seppi

http://photocollect.net/

du kommer att älska det här.

2011-01-04 @ 11:04:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0