Afternoon tea

Jag har det så myisgt om kvällarna när jag dricker mitt te och smaskar på nått gott till.



Lista över sånt som gör afternoon tea ljuvligt.

1. Bra tesort, min favorit är Ahmads cardemumma te.
Den är så enkel och mjuk i smaken
2. Allt blir roligare om man går all in, kläder, porslin, blommor ja hela alltet
3. sällskapet är ju lite A och O. Mitt sällskap idag är Jens.
4. Nått sött och gott och kanske en liten smörgås med.
Vi åt små små muffins som jag har gjort i knäckformar och gurksmörgås på dansk rågbröd.

                   


                           
                     bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0