nytorget urban deli.

MY GOD vad jag älskar Nytorget urban deli.
Jag älskar varorna men jag hatar priserna (såklart)

För er som inte har varit där och hunnit bli total förälskade kan jag berätta att det är en
matbutik/café/rastaurang som säljer och serverar ekologiska kvalitets produkter.











Nytorget urban deli är ett fantastiskt ställe för alla som gillar mat.
Om man är vegetarian kan man hitta många intresanta produkter här.
Priserna är självklart skyhöga, så där höga som det brukar vara på ett söder ställe där allt är så jävla trendigt och coolt som det bara kan vara i stockholm.

Jag hittade också riktigt goda kardemummabullar där.
Kardemummabullar är ju farligt goda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0