Mad men snygg.


Tackvare underbara Hanse kände jag mig som den snyggaste flickan i världen.

Så här gick det till....



Vi kärde på en frisyr som inte skulle ta för lång tid att fixa.
Hanse använde sig av en ghd platttång för att göra lockar
(vilket funkar jätte bra på mitt hår eftersom jag redan har jätte lockig hår)
Och sen hade han i dustit, hårspray och sparyvax och självklart värmekydd.



Han tupperade och tupperade....





Och sen blev jag såhär Mad men snygg.



Vi skratta väldigt mycket åt att min bröllopsfrisyr var mycket mindre fixat än det här.



Jag har många gånger sagt att stela för fixade frisyrer är fula och det håller jag fast vid OM det inte ingår i ett tema. Som nu när jag ville vara Mad men snygg.
Om man ska stå brud har man ju redan en wow klänning och blommor och an massa krimskrams då blir det för mycket med en jätte fixad frisyr.
Men det är ju bara min åsikt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0