Carin Wester

Hej fina vänner!

Här kommer lite bilder från Carin Wester på Berns i måndags.

Kollektionen var faktiskt riktigt fin
Inte tivoli inspirerat som jag hade hoppats på men riktigt ljuvligt ändå.

Kolla även in valet av färger inför höst och vinter.
Jag skulle personligen föredra att ha kläderna på våren eller till sommaren, eftersom pasteller känns opraktiskt på vintern.


Så här såg det ut innan visningen började


Chris och vår nya praktikant Cissi





Carin verkar inte bry sig om "inga vita byxor efter september och innan maj" regeln.



Charmig klänning som kommer att komma i flera fina färger



Jag älskar skorna.



Och den här kappan.





Och den här klänningen





I nästa inlägg ska jag berätta en rolig liten historia om Carin för er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0