Paris dag 3



Men hörrni jag har ju gömt att lägga upp Paris dag 3 bilder.
Här kommer det...


Dagen började med att vi åt en massa godsaker på bageriet runt hörnet.



Sen vandrade vi hem till Sebastien och Emelie för att mysa bort en regnig Paris dag.





När dem inte längre orkade med oss åkte vi metro och lekte att vi var Parisade



Kära Parisare



Sen satte vi oss på ett myisgt ställe för att njuta av vår sista Paris natt.



Jag åt brinnande Crepe Sussette



Jens kände sig konstnärlig och kunde inte sluta ta närbilder...



Sen vandrade vi runt i lite till i mparis och insöp gatorna runt vårt hotell.






Och det mina vänner var lite av sånt vi gjorde i Paris sista dagen....


Kommentarer
Charlotte Agneryd

Vad kul din blogg verkar. kommer definitivt läsa igen! (: Ha en spännande vardag (:

2011-02-22 @ 13:33:29
URL: http://jade.se/reseerbjudanden
Casey

åh du anar inte hur mycket det betyder för mig! TACK!

2011-02-22 @ 15:11:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0