Buco Nero


Gårdagens middag var love love lovely.
Vi var ju som jag berättade tidigare ett gäng som provade restaurangen Buco Nero för första gången.
Jag hade jätte högaförväntlingar på stället eftersom dem är nominerade i nöjesguidens sthlmspriset. Högaförväntlingar leder ju ofta till besvikelse men jag kan med handen på hjärtat säga att Buco Nero imponerade riktigt ordentligt.

Jätte trevlig kunnig personal som verkligen ville hjälpa till.
Näst in till perfekt mat, vällagat och fantasifullt men ändå enkelt.

Lite minus för att dem inte hade nått vegetariskt på menyn, men det var inget dem hade några problem med att tillaga, och alla var verkligen mån om att man kände sig nöjd.


Här får ni se lite bilder från kvällen

Jocke och Emma



Snygg Jens och favorit Jonas



Malin och Kristoffer som var på besök från Vasa



Mat



Och ännu mera mat



Och så jag som poserar på rymdskäppstoaletten och premiär sportar min fina rutiga klänning...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0