speed dejten



Speed dejten var så rolig!
Jag rekommenderar alla att gå på ett.
Nu var ju jag inte ute efter att hitta nån som jag kan bli kär i, men jag älskar att träffa nya människor.

Nu kanske ni tänker att det kan man ju göra ändå, och att man inte behöver ett organiserat event för sånt,
Och vist stämmer det, jag bondar med främlingar hela tiden, men det var ändå riktigt intressant att prova nånting nytt.

Det roliga med Speed dejten som spray ordnade var att det hela var så avslappnat folk bara droppade förbi "dejtade" sippade på en drink, minglade i champagnebaren.

Jag erkänner att jag tycker att internet dejtande är lite små töntigt, men jag vill inte känna så och jag har egentligen ingen rätt att tycka så, för jag vet ingenting om det, jag bygger alla mina åsikter kring sånt på fördomar som förmodligen inte stämmer alls.
Så nu ska jag sluta och bli mer open minded!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0