sånt som har hänt....

ÅHH det har hänt så mycket kul dem senaste dagarna.
FÖRST och absolut främst vill jag skicka ut en stor eloge till det modiga, ihärdiga fantastiska folket i EGYPTEN!
ONE SOLUTION REVOLUTION!

Sen har jag ju varit på kickoff med alla på keynote media groupe, det har varit en awesome kickoff och jag har fått chansen att lära känna så många nya männiksor.
Och jag vet att jag tjatar om det hela tiden, men jag har verkligen dem bästa arbetskamraterna i världen.
PÅ RIKTIGT!

Lite såhär gick det till..

Vi bussade ner till Ulvhäll...



vi tog skolkollo skort



vi skapade konst



vi åt en massa godsaker, men jag fotade bara lunchen.





vi minglade, och skrattad och lärde känna alla....



Vi dansade och skrattade och lärde känna alla...



Och sen vadade vi hem i snön...ja inte helavägen hem men helavägen till bussen





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0