Hanse och Audrey


Jag blir ju nästan bortskämd av allt fint som mina vänner gör för mig.
Senast i raden av fina vänner som verkligen ställerupp är Hanse min gamla goda gymnasie kompis Hanse.

Ni förstår han jobbar på den grymma frisörsalongen Extend, där han jobbar fram det ena miraklet efter det andra
hela dagarna.

Och nu har han gått med på att 50-60tals fixa mitt hår till Stockholmspriset

Som vanligt kommer inspirationen vara Audrey Hepburn.

      

Dagar som den här när solen skiner men jag ligger hemma och avlider av ännu en förkyldning är hon min ända lycka.
Det vankas bestämt Holly Golightly frossa.



Kommentarer
Danni

åh shit vad kul!

ta jätte många bilder!

2011-02-20 @ 21:27:49
Anonym

vad lyxigt! hoppas du blir fin! är det dyrt att fixa håret hos Hanse?

2011-02-24 @ 10:34:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0