Dagens IDIOT!

Herman Lindqvist du är en stor jubel idiot!



Bara tanken på att människor som du får utrymme att synas i media får mig att tvivla på om yttrandefrihet är en så bra ide.
Om det inte vore för att jag är så otroligt mycket smartare än du skulle jag leta upp dig och ge dig en rak höger (vänster)
Men du förtjänar inte ens det, du förtjänar ingenting!
Kanske utvisning, fast var skulle du ta vägen då? Jag vill ju inte straffa nått annat land med din närvaro.

Och nu kanske ni undrar vad denna man kan ha gjort för att förtjäna dessa hårda ord...

LÄS OCH HÄPNAS!!


Det primitiva och brutala våld som nu demonstreras i Kairo och Alexandria mot journalister förvånar mig inte.
Jag var korrespondent tre år i Kairo i slutet av 70-talet och lärde då känna en doftande, vibrerande mångmiljonstad fylld av enskilda individer, färgstarka personligheter, som den ena minuten kunde vara varma, patriotiska, stolta och gästfria för att i nästa ögonblick förvandlas till en blodtörstig pöbel redo till vilka grymheter som helst!

Ja så här skriver Herman (idiot) Lindqvist i en artikel som publicerades på aftonbladet.se igår.
Jo men visst, det låter snarare som något en upptäktsresende kunde ha sagt på 1700 talet.

Hela artikeln kan ni läsa här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0