Carin och Nafnaf tröjan

Jag lovade ju er en en liten rolig historia om Carin Wester.




So here it comes.


Jag känner en som har kännt henne länge, långt innan hon blev den erkända designer hon är idag.
Som har berättat en rolig historia om Carin och hennes dåvarande pojkvänn.

Dem var på en runtresa i Europa nångån i slutet av nittiotalet(TROR JAG)
Carin som redan då hade ett stort klädintresse gjorde inget annat än att shoppa kläder för deras gemensamma reskassa, vilket henns pojkvänn inte var jätte glad över, men han lät sig hållas.
När de anlände sin slutdestination hade de bara 500kr kvar att leva för och det var 4 dagar kvar på resan.
Hennes inte lika shopping galna kille säger då:
Carin nu har vi bara 500kr kvar och det här ska vi köpa mat för OKI!?!!!?
och Carin svarar
NJA NÄ altså jag har sett en jätte snygg NAFNAF tröja som kostar 500kr så ehhh jag ska köpa den.
Det blev slutet för deras förhållande, men alla vi som gillar Carin wester för henns fina design är tacksamma över henns stora klädintresse.
KÄRLEK KAN VÄNTA!

Varje gåmg jag ser en NAFNAF butik kan jag inte låta bli att små skratta för mig själv.
Jag gillar verkligen den där Carin.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0