BITTER!


ÅH vad jag inte gillar när saker och ting ska krocka why why oh why?

TEMPO Dokumentärfilmfestival har ju invigning 8:de mars. 8:de mars av alla dagar why oh why? Fattar de inte att alla människor med vett i huvudet är ute och demonsterar då?



Och inte nog med att det är ivigning då de ska även ha galapremiär av den ända filmen jag verkligen är sugen på att se.
JAG ÄR MIN EGEN DOLLY PARTON, och bitterheterna slutar inte där, jag har fått en inbjudan till galapremiären som jag nu måste tacka nej till.

Det i kombination med att det är så kallt ute kan ju verkligen förstöra en hel dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0