i onsdags

 I onsdags träffade jag och Jens upp min pappa för lite museumbesök, vinterpicknick och ölprovning.

                        Vi började med att picknicka ute i det "gröna".
                        Det är så underbart med det milda vintervädret.

                     

                     

                        Efteråt gick vi till Nordiskamuseet som har kvällsöppet på onsdagar.
                      
                      
             
                       Här e jag med ny reablus...och ruffsigt hår

                     

                         jag har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om Nordiska riktigt än.
                         lite väl nationalistiskt för min smak.

                      

                     

                       Sen promenerade vi hem till oss för paketöppning och annat kul.

                     

                      Pappa fick bland annat en bok om ÖL från hela världen, och vi hade valt ut 5 
                      fantastiska ölsorter från Belgien, Holland, Tjeckien och Tyskland som vi provade ihop
                     med goda ostar som alla var anpassade till de olika ölsorterna.
                     LOVELY! Jag är ingen Öl person men ost gillar jag hehe
                      
                     

                      

                   Och sen satt vi mest bara och pratade om livet och blev runda under fötterna.

                     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0