hej hej...

En skulle kunna säga att mitt liv har stått still sen i fredags.

Jag har varit utan internet och med tentaplugg, så jag har inte ens haft tid att söka mig till ett ställe med internet.

Men nu så.

Det här med julkalendern känns ju som en grej jag hoppar över.
Om det är nån fråga ni undraröver så svarar jag mer än gärna på det, men låt oss säga att ag har öppnat alla luckor och smyg ätit upp alla chokladbitarna.


OKI med er?

Istället ska ni få roa er med de här gamla jul annonserna.


JULKLAPPS TIPS?



Jag röker själv men det här känns heeelt fel.








vad menar de egentligen?







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0