lucka nr 11.

Oki vänner bättre sent än aldrig right?
Då kör vi lucka nr 11.


- Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut.

Jag kan ju börja med att förtydliga det faktum att jag absolut inte är konsekvent i mina känslor eller drömmar hahaha.
Jag är väldigt impulsiv men på senare år har jag kommit att gilla den sidan hos mig själv.
Min impulsivitet har faktiskt inte lett till något dåligt nån gång, och istället för att skämmas över det och se det som ett instabiltdrag är jag nu stolt över det och ser det snarare som ett bevis att jag är tillräckligt trygg i mig själv för att våga ändra min omgivning.

Och det är just det som är mina framtidsdrömmar att leva ett liv som inte håller fast mig, att alltid kunna byta plats och liv.
Jag drömmar om att alltid ha vänner omkring mig som låter mig drömma och sväva fritt, men som finns där när jag kommer ner på jorden och behöver en säker plats.
Jag drömmer om att alltid vara lika trygg i min kärlek till Jens så att vi alltid vågar leva både med och ifrån varandra.





Rent konkret drömmar jag om att inom kort kunna bosätta mig i Barcelona ett längre tag.



Och jag drömmer om att Jens ska se det jag ser i staden och vilja flytta med mig.
Trots att vi alltid stöttar varandra i våra val är jag lyckligast när vi har gemensamma mål.








Jag skulle vilja finna ro och skriva klart på mina påbörjade barnböcker!
Jag skulle vilja våga söka in till nån teaterutbildning utan att bryta ihop om jag inte lyckas komma in!

.


Jag vill försonas med mig själv, mina misslyckanden och olyckor i livet för att sen kunna ta an rollen som socialarbetare och sexolog på riktigt.

Kort och gott vill jag känna mig lika lugn och lycklig med livet som jag gör just nu.
Jag vill känna lycka trots livets olyckor.

life quotes 30 09 10





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0