Taekwondo.

Hej mina vänner!

Jag kom hem så sent igår och när jag väl var hemma fungerade inte internet.

Så det får bli extra flitigt bloggande dag. Och dubbel "lucköppning" i julkalendern.

Först ska jag berätta för er om vad jag gjorde igår.

Vad många av er inte vet är att för 13 år sen hade jag blått bälte i Taekwondo (JO MEN VISST)
Och igår gick jag på min första Taekwondo träning efter 13 års vila.

               
                 Min gamla tränare (Kent Andresson)
                

             FY FAN (ursäkta språket) vad kul det är.
             Jag har kommit fram till att jag är en väldigt argsint liten person, som gillar att slåss.

          

Jag trodde att jag skulle ha träningsvärken from hell idag, men nej då, lite ömma axlar och smått brännande lår och buk men thats it.
Jag kanske är i bättre form än jag trodde och det mina vänner är väl ändå lyckligt om nått?







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0