nionde luckan.

Hej fina fredagsvänner.

Dags för den nionde luckan i julkalendern.

dagens lucka handlar om favoritlåtar.

-BERÄTTA OM EN AV DINA FAVORIT LÅTAR

Äntligen en fråga som inte är för svår.
Visst har jag en massa massa favorit låtar.
Men jag har en låt, en sån där låt som jag alltid återkommer till, en låt som jag har gråtit till, skrattat till, hånglat och så en massa andra grejer.

Det är Sophie Zelmanis fantastiska låt Excuse me.

                                      


    Why despair in your eyes
    When I try to see you
    Don't you know it's beyond me
    Just to have you here
    Some people would say
    You're only dreaming
    So how come I feel you
    Just about everywhere

    So excuse me if I
    Say that I could die
    For this world
    You're showing me now

    Why the doubt in your voice
    When I try to tell you
    Can't you see me standing
    Right beside you
    Some peole would say
    It could have been magic
    Well, I won't forget the magic
    Like I won't forget that day


    Sophie Zelmani – Excuse Me


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0