material girl.

Egentligen avskyr jag den där konsumtionshetset som uppstår varje jul.

Jag och J köpte bokstavligen ett paketberg i år.




Även fast det är fantastiskt att se alla glada miner när ens kära får sina paket, är ångesten innan förjävlig.

Men jag erkänner när en väl sitter där på julafton och ska öppna paket blir en ju som ett barn igen.
det är såååå kul och så rörande att se hur väl ens vänner verkligen känner en.
Så här fina paket fick jag.



En kakburk som är det gulligaste jag sett.
strumpbyxor (behövs alltid)
ett diadem med vacker spets
en äggklocka som ser ut som ett cupcake (inga fler brända bullar)
Chanel No 5 den enda parfymen jag aldrig tröttnar på.
en ögonfransböjare som skapar magsikt böjda fransar.
och det här urfina fatet.







och sen fick jag den här underbara tröjan från patouf av Seppi.


                       

Den är så fin så jag kan nästan inte ens förstå att någonting kan vara så fint!

Och sen fick jag också en massa presentkort och ett årskort på modernamuseet och några andra museum.
LOVELY!
SHIT vad jag ska bli konstnärlig iår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0