lucka nr 6

6:e december och dags för den 6:e luckan.

- BERÄTTA OM BLOGGARNA DU LÄSER

I ospecifik ordning.


"hello its velntine"

Handlar om paris tjejen Valentin och henns vardag.
Fantastiska bilder och alltid lika inspirerande inlägg.
Dessutom ett utmärlkt sätt för jag att övaupp min franska.

Photobucket


"Emmas vintage"

Emma är så härlig.
Numera läser jag henns blogg mest för att bli på bra humör!
Men när jag bröllopsplanerade var hon av mina största inspirationskällor.





"see Emily play"

Fantastiska, poetiska bilder.
Och en perfekt go to källa för kvinna till kvinna pepp.






"Strawberry koi"

Underbara bilder och inspirerende inlägg.
Och en webbshop som är to die for




"underbara Clara"

Vad mer kan jag säga än att Clara är underbar.
den här bloggen har allt!
En av mina ABSOLUTA FAVORITER ALLA KATEGORIER!



Ja och sen läser jag massa andra bloggar också beroende på vad jag söker för tillfället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0