lucka nr 10.


-VAD HAR DU I DIN VÄSKA?

I vanliga fall har jag bara tråkig kurslitteratur och min dator i väskan vilket inte är så kul att visa upp.
Men igår var det lördag och jag kunde fylla väskan med annat kul.

Min väska

                   

Jag har fått ärva den av min mamma som i sin tur har köpt den på loppis nån gång i början av 90 talet.
Jag har många många många väskor men just nu använder jag nästan bara den här.

Igår hade jag följande saker i den:

                   

Tuggumi
viol/lakrits tabletter
Läppglans
läppbalsam
paris-metro biljett (brukar använda dem som bokmärke)
Anteckningsblock
Mustage penna
Chanel läppalett (och spegel)
rulltobak
filter
rullpapper
viktiga klistermärken.

                      mitt lilla anteckningsblock...
                    
                     
                       Viktiga klistermärken med livsviktigt budskap.

                    




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0