gnäll.

Oki får jag gnälla lite?

Jag åkte hela jävla (ursäkta språket) vägen till Kista idag för att hämta en bok som jag absolut måste ha för en tenta.
När jag kom fram så fanns inte boken (trotts att det stod att den fanns på hemsidan)
Den som har lånat dem har helt enkelt inte behagat att lämna tillbaka den.

Så nu måste jag spendera mellandagarna med att plugga (inte första gången)
TYCK SYND OM MIG!!!!

                       

Sen har jag även kommit fram till följande:
Det är direkt skadligt för mig att vara ledig från jobbet.
Då ser jag ut som på bilden hela tiden, altså säcker jag ihop.

Imorgon är det fredag, dags att rycka upp sig!
No more smelly Casey


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0