Femte luckan.

Uch ligger hemma helt utslagen.
Mitt immunförsvar är världssämst!
Hur som är det 5:e december och det är dags för lucka nr 5.

BERÄTTA OM VEM DU VAR FÖR ETT ÅR SEN.


Vem var jag för ett år sen? Ja jag var ganska mycket samma person som jag är nu,
det har ju inte gått så långtid så det är inte mycket som har förändrats.

Här är en bild som togs för exakt ett år sen.


För ett år sen var jag lika mörk, ljus och ombytlig som jag är idag.
Lika vilsen och hemma.
Ena sekunden var jag säker på alla mina beslut för att sekunden efter tvivla på allt.

Jag och Suvi som jag träffar på tok för sällan...






Jag hade Lite längre hår med mycket slitna toppar, det har jag inte nu och det är bara lyckligt.
Och likt mina slitna toppar har jag låtit slitna relationer falla för att ägna min tid åt de relationer som är värd min dyrbara tid.
Jag antar att det är just mina relationer som kan beskriva vem jag var för ett år sen bäst.
För ett år sen ville jag panikslaget vara alla till lags vilket slutade med att jag gav så mycket så tillslut fanns det inget kvar åt mig själv.



Nu låter det som att allt bara var dystert och tråkigt vilket det självklart inte var, men som alla andra har en ju bra och bättre år, och 2010 var ett bra år.
2011 har varit ett mycket bra år.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0