en lugn stund.


Den är verkligen fin den där lugna studen en får ha för sig själv.
Men den blir magisk då en plötsligt inser att alla val en har gjort i livet har fört en hit och att den här platsen, just här och nu är den enda platsen en vill vara på.

  


Jag vill  inte vara här, här som sthlm, men jag vill vara här som i denna tid i livet med dassa vänner och med den här känslan av värdighet och stolthet över livet jag har valt och livet jag lever.

  

Ibland kan jag verkligen förstummas över vetskapen om vilka fantastiska människor jag har i mitt liv, och en dag som den här när allt känns lugnt och skönt kan jag stolt säga att jag förtjänar kärlek från var och en av dem.

   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0