A very christmas

1:a december, ingen snö.
Det är lyckliga tider!
Can I get a hell yeeeh?

Vi har plockat fram lite av juldekorationen från förra året, men i vår nya lägenhet ser det inte alls lika mysigt ut som i förra.
I Helgen får vi ta oss tid att pyssla om lite.

Jag tänkte i alla fall dela med mig av min ABSOLUTA  julfavorit just nu.
Jag är inte ett stort fan av julmusik men nu har jag hittat en skiva som är to die for.
Det är sockersöta bandet She & Him som har gjort en världsbäst julskiva.

A Very She and Him Christmas




Ni måste lyssna på den.
Här är spotify länken
(She & Him – A Very She & Him Christmas)
Julen är räddad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0