helgen....

                     
Hola amigos!

Hur är det med er?

Själv har jag suttit inne en solig dag som den här och bara pluggat, japp sån är jag (AS TRÅKIG)

Men det har varit skönt att återhämta sig ifrån helgen.


I fredags hängde jag med Seb och hans vänner hela dagen, först var det strandhäng och sen var det fin middag på rosal34, en sån där guide Michelin restaurang som har legat granne med mig helatiden utan att jag har märkt det.
Efter middagen blev det härj på stan och sånt som man inte behöver ta upp i en blogg.
Åh vad jag tycker bra om Seb, synd att vi inte bor i samma stad. (eller ens land)
Sen att han och hans tjej typ är det enda paret jag verkligen gillar gör ju inte direkt det hela tråkigare...

p.s: Ronak och Kike gillar jag också men det är inte samma sak, för jag gillar Ronak i alla lägen
                  
                 
                  Seb och hans kompis vars namn jag tyvärr har glömt...illa...
                  men jag skyller det på absinten

                 

I alla fall...moving on. Lördagen finns det inga bilder på så därför hoppar vi över den.

Söndag, altså igår, var det ju el clasico, Real Madrid mot FC-Barcelona.
Jag och Myrtho gick till baren där jag alltid kollar på alla matcher, Ryans på Calle Ample.
Där härjade vi och hade as kul.
Barca vann inte men det gör inget för vi hade sjukt kul ändå.

                   
Vårt lilla fotbollsgäng när Barca gjorde mål!!!!

                 

Efter matchen gick vi till Mayrthos favvo ställe som är ett reggae/dancehall ställe han har tjajat om att vi ska gå dit sen typ dag ett.
Men vi har vägrat, så igår lurade han dit mig.
Men jag är inte den som bangar (jo det är jag) så jag dansade och tog seden dit jag kommer som man ska.

                 

Åh Mythis vad kommer sakna honom. Ibland tror jag att vi är från två helt olika planeter.
Men jag älskar honom sådär som man bara kan älska alldeles alldeles underbara människor.
             
                 

Och det mina vänner var lite av sånt jag har gjort på senaste tiden....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0