underbara människor


En av alla knäppa, alldeles alldeles underbara personer jag och Ronak har träffat här är Shan eller rättare sagt
DJ Shan.
Den skönaste, coolaste mannen i Barcelona, i alla fall om han själv fick bestämma.
Som hans namn påpekar är han DJ.
Och vi känner honom för att han spelar med Anton i hans andra band SoulFood.

         ¨

Shan är en av alla människor som jag säkerligen inte ens hade brytt mig om att prata med om jag hade träffat dem i stockholm.
Men här har de lyckats bli en del av min vardag, mina vänner, min familj.
Vi började med att inte dela någonting annat än att vi båda hänger på Antons studio, men nu delar vi en hel sommar full av sjuka, härliga, underbara oförglömliga minnen.
Och mitt Sverigeliv kommer att kännas så tomt utan alla dessa underbara människor som har tagit emot oss med öppnaarmar och välkomnat oss på ett sätt som inte ens går att beskriva.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0