the last night...for this time...


Hejje hejje hejje!
Nu har jag vart i sthlm sen onsdagnatt.
Vi kör på en sån där har man inget fint att säga så ska man inte såga någonting alls.
Nä men så illa är det inte.

Jag har fått mysa och myssa ännu mer med finaste vännerna i världen och bara det är ju guld värt.

Men jag saknar min Anton och min Myrtho nått så fruktansvärt.
Så jag tänkte att ni skulle få se lite bilder ifrån min lilla lilla goodbye kväll.

Det blev en munderbar intim kväll med bara de närmaste.



                    

                      Det blev en massa musik...

                    

                    

                    

                       De spelade en jätte fin improviiserad låt till mig och Ronak.
                      Självklart ska ni få höra den sen...


                    

                    

                     Bänkhäng i mont juic

                    

                    

                      Hejdå för den här gången min vackraste stad!

                    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0