mys i primavera...

 
Hej fina vänner (och alla som jag ännu inte känner)
Hur är vädret in Sweden?
Här har det varit stekhett idag.

Halva dagen stannade jag hemma och fixade en massa inför sverigeflytten, när jag trötnade på det
tog jag min filt, en bok, en apelsin och min ipod och satte mig i parc la primavera som ligger ca 5 minuter ifrån oss                       

                         

                         

                           Mina Favvo glajer...tack ännu engång mamma...

                         

                         

                           Tackvare Ronak har jag blivit Apelsin beroende...

                         

             Och nu är jag hemma och känner mig lite nere...
          Så blir det ibland, och jag saknar min Ronak, och min Seppi och min Jens och min Anton.            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0