min stad.

ÅHHHHH vad jag kommer sakna Barcelona. Inte bara alla vännerna utan självaste staden.
När jag var på min lilla joggingrunda nyss slog det mig att jag snart inte kommer vara här längre.
Parken som jag kallar min, mitt berg, mitt snabbköp, min bargata allt det kommer att bytas ut innom kort.


Även fast jag flyttar tillbaka till Sthlm så kommer Barca alltid att vara MIN stad.
Jag älskar Paris och drömmar om att bo där, jag dras som fan till NYC, London, Verona ja en massa fina städer, men det är verkligen Barcelona som är MIN stad.
Jag känner mig så hemma här, den här staden har räddat mig så många gånger.

Men STHLM kallar och jag lyssnar, jag och J har många fina planer på gång, det här kan bli en riktigt underbar höst.
   


           5414691775_d86942cdf9_o_large



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0