Hola amigos!

MY GOD vad det tar på krafterna att flytta. Jag är heeelt slut!

Men nu är det gjort i alla fall.
Jag kommer nu också att kunna uppdatera bloggen som vanligt.

Jag har glömt sladden till min Iphone hos Ronak men jag ska hämta upp den imorgon och då ska ni få se bilder på vår lägenhet och sen lite bilder på allt jag har gjort de senaste dagarna.

Nu väntar jag bara in Jens som är och lämnar tillbaka flyttbilen och sen ska vi spendera vår första natt i vår underbara lägenhet.

                        

Det är pretty nice att vara sambos igen kan jag tala om för er.
Fast att vara sambo med Ronak och Kajsa är ju som en dröm det med...



Kommentarer
ronak

detsamma baby!!

2011-08-29 @ 22:48:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0