Hej sthlm!

Igår var min första riktiga dag en Estocolmo!

Jag och Jens åkte då iväg och gjorde en alldeles fantastisk grej.
Vi skrev nämligen kontrakt för vår nya helt sjukt fina lägenhet.

                   

Jag sa ju att vi hade lite härligheter på gång och det har vi.
Vi har nämligen fått tag på en lovely lägenhet på regeringsgatan 74 (japp Nalen)
Eftersom ensam är allt annat än stark ska vi förvandla lägenheten till sthlm bästa minikollektiv
som kommer att bestå av mig, Jens och så två nyfunna vänner Lalle och Carlos.

  Mer om vårt Lilla kollektiv får ni veta när vi har flyttat in (nästa helg)

             



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0