fina minnen...


En av alla mysiga stunder här i Barca var när min mamma, henns finaste Amir, min finaste finaste finaste Jens och vår kompis Mattias (som också är sjukt fin) alla var på besök.

Vi åt först en galet god middag hemma hos oss, och sedan vandrade vi lite runda under fötterna till Fountain Magic.
Dagen till ära spelade de bara en massa Disney låtar som jag och Ronak sjöng med i så högt så vi blev hesa (jag blev det i alla fall)

Alla var på härligt glatt humör och kvällen var helt enkelt fantastisk.
Men så brukar det vara när människorna man umgås med är fantastiska.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BonjourCasey

Madly in love with all things feminist, beautiful, crazy, and full of life.

RSS 2.0